هنگامی که دست ها در ناحیه حسگر قرار می گیرند، یک شات صابون مایع یا ژل ضدعفونی کننده دست به طور خودکار توسط مکانیزمی که با باتری کار می کند، پخش می شود.

بدنه جل مایع چشمی از جنس استیل ضد زنگ نوع 304 با روکش ساتن است. یک LED نشانگر باید اعلان وضعیت وضعیت باتری، سطح و وضعیت محتویات و تشخیص حسگر کاربر را ارائه دهد. مخزن تامین نصب شده در زیر روشویی با علامت های درجه بندی شده مشخص است تا به طور مداوم نشان دهنده سطح محتویات باشد.

شستن مکرر دست ها یکی از فرآیندهای اساسی بهداشتی است که همه باید رعایت کنند. تمیز کردن مداوم دست ها از شما در برابر تعداد زیادی از باکتری ها و ویروس هایی که روزانه در معرض آنها هستید محافظت می کند و از نشستن این میکروب ها روی دستان شما جلوگیری می کند. استفاده از دستگاه جا مایع چشمی صابون مایع دیواری، روشی ضدعفونی شده، بدون میکروب و راحت برای جلوگیری از انتشار آسان میکروب ها است. یکی از ضروری ترین لوازم حمام است.

با استفاده از فناوری پیشرفته، اکنون دستگاه های جا مایع چشمی خودکار را نیز در بازار دارید. این دیسپنسرهای شستشوی دستی پایه دیواری با سیستم عامل اتوماتیک ساخته شده اند و بدون دست زدن به آنها کار می کنند. آنها بدون لمس هستند و به طور خودکار با سنسورهای مادون قرمز کار می کنند. جا مایع های چشمی شستشوی خودکار دستی یا دستگاه‌های صابون سنسوری با فناوری ساخته شده‌اند که می‌تواند حضور کاربر را شناسایی کرده و صابون را به‌طور خودکار روی دست کاربر پخش کند. این فناوری دستگاه های شستشوی دستی خودکار را قادر می سازد فقط صابون محدودی را پخش کنند.