مزایای دستگاه جا مایع چشمی خودکار چیست؟

بهداشت و ایمنی را بهبود می بخشد: اخیراً بهداشت فردی به یک ضرورت برای همه تبدیل شده است. برای اطمینان از همین موضوع، دستگاه های جا مایع چشمی بدون لمس به طور گسترده ای استفاده می شود. اینها از انتشار ویروس ها و میکروب ها جلوگیری می کنند.

خودکار و آسان برای استفاده: طیف وسیعی از دستگاه های جا مایع چشمی اتوماتیک ما برای استفاده بسیار آسان است. از آنجایی که عملکرد آن به هیچ وجه نیازی به تماس ندارد، برای همه بسیار راحت می شود.

مقدار استانداردی را ارائه می دهد: یک سنسور داخلی در دستگاه جا مایع چشمی ما وجود دارد، بنابراین هر بار که دستان خود را زیر آن قرار می دهید، یک مقدار استاندارد تحویل داده می شود. این باعث کاهش هدر رفتن صابون می شود.

بادوام و آسان برای نصب: از آنجایی که دستگاه جا مایع چشمی اتوماتیک ما از عملکرد بدون تماس پشتیبانی می کند، بنابراین سایش و پارگی کمتری توسط محصول تجربه می شود. این باعث افزایش دوام آن می شود. نصب آن نیز بسیار آسان است زیرا به سادگی روی میز یا روی دیوار نصب می شود.

دستگاه جا مایع چشمی ما به طور خودکار صابون مایع را بلافاصله پس از اینکه دستان خود را در مقابل آنها نشان دادید پخش می کند. این یک روش بدون لمس برای پخش صابون مایع است.

برای ارائه انعطاف بیشتر به کاربران، این نوع جا مایع چشمی بر روی دیوار نصب می شود. این امر خطر ابتلا به ویروس یا میکروب را کاهش می دهد.

این نوع جا مایع چشمی کاملاً شبیه به نوع دیواری است. تنها تفاوت این است که سیستم ذخیره سازی صابون در زیر پیشخوان در زیر سطح نصب شده است.