76 درصد از کاربران سرویس بهداشتی، تمیزی دستشویی ها را بر اساس در دسترس بودن صابون ارزیابی می کنند. جا مایع چشمی دو گزینه توزیع کننده صابون، دستی و اتوماتیک را ارائه می دهد. کافی است دست خود را زیر دستگاه جا مایع چشمی صابون دست قرار دهید تا دقیقاً 0.4 میلی لیتر از صابون فوم غنی و مرطوب کننده، صابون فوم ضد باکتری یا ضدعفونی کننده دست دریافت کنید. به دلیل مقدار دقیق صابون پخش شده و قوام غلیظ کف، کاربران صابون و آب را هدر نمی دهند.

دستگاه‌های جا مایع چشمی صابون دستی ما به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که کاربران دستشویی شما هرگز بدون صابون باقی نمی‌مانند. هر شارژ مجدد 1250 بار طول می کشد و نشانگر پر کردن مجدد به وضوح نشان می دهد که چه زمانی نیاز به پر کردن مجدد است، بدون نیاز به باز کردن تلگراف. پرکننده‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که هوشمند و سازگار با محیط‌زیست باشند و در یک کیسه جمع‌وجور 0.5 لیتری عرضه می‌شوند. یک پمپ یکبار مصرف به هر شارژ مجدد متصل می شود که باعث می شود بدون چکه و نگهداری آن آسان باشد.

76 درصد از کاربران سرویس بهداشتی، تمیزی سرویس بهداشتی را بر اساس در دسترس بودن صابون ارزیابی می کنند. مهم است که دستگاه های جا مایع چشمی کاملاً ذخیره شده و به راحتی برای مشتریان در دسترس باشند. استفاده از صابون از گسترش میکروب ها جلوگیری می کند و هزینه های مرتبط با بیماری کارکنان و کاهش بهره وری کارگران را کاهش می دهد. مشتریان ما با ترویج بهداشت دست خوب، محیط کار بهداشتی را ترویج می کنند.