دستگاه های جا مایع چشمی صابون معمولاً برای حمام شما ساخته می شوند. با این حال، می‌توانید آن‌ها را تقریباً در هر جایی که شما یا یکی از اعضای خانواده نیاز به شستن دستی دارید قرار دهید - در باغی در فضای باز، آشپزخانه یا گاراژ. آنها ممکن است فقط یک آیتم اضافی برای قرار دادن در حمام شما به نظر برسند. با این حال، دستگاه‌های جا مایع چشمی جاهای سنتی صابون را تشکیل می‌دهند که هر بار که کسی آنها را لمس می‌کند، باکتری‌ها را جمع‌آوری می‌کند.

در جا مایع‌های اتوماتیک به دنبال چه چیزی باشید

شستشوی دست برای دو منظور کار می‌کند که دستگاه‌های جا مایع چشمی خودکار باید رعایت کنند: بهداشت و تمیز کردن. با توجه به وین طب دیسپنسرها باید به گونه ای ساخته شوند که هر دو نیاز را پوشش دهند و در عین حال با طراحی مدرن و ویژگی هایی که از عدم ریختن آن اطمینان می دهند، جبران شود. بررسی های محصول، که باید قبل از خرید بیشتر آنها را مطالعه کنید، در مورد مقاومت و نگهداری چنین محصولاتی نیز بحث می کنند.

جا مایع های چشمی صابون اتوماتیک در بین گزینه های دستی برجسته هستند و اصلاً نیازی به لمس آنها ندارید. اگرچه برخی از آنها با باتری کار می کنند، اما معمولاً با مکانیسم های کم مصرف عرضه می شوند. اینها ویژگی های اساسی است که هر دستگاه جا مایع چشمی خودکار باید داشته باشد:

بدون لمس فوری یا در حال توزیع در کمتر از یک ثانیه.

دریچه های سیلیکونی که هنگام استفاده نکردن از محصول اطمینان حاصل می کنند که نریزد.

حجم قابل تنظیم که می تواند یک بار برای درخواست های بعدی توزیع تنظیم شود.

قیمت های مقرون به صرفه و مناسب.

موادی با ماندگاری طولانی که از باقی ماندن اثر انگشت روی محصولات جلوگیری می کند.

https://soapdispensersuto2.blogspot.com/